• Lorem ipsum

Ben je toch niet helemaal tevreden over het product dat je hebt besteld, valt het anders dan gedacht of toch graag een ander kleurtje? Terugsturen is bij Fleurtje BelleFleur nooit een probleem. Fleurtje BelleFleur doet er alles aan om jou blij te maken met je bestelling. Zo is er altijd een uitgebreide productomschrijving, duidelijke foto’s en de mogelijkheid tot persoonlijk advies als je vragen hebt of twijfelt over een product. Op deze manier probeer ik ook het aantal retouren te beperken, want laten we eerlijk zijn, dat is voor niemand efficiënt en bovendien niet erg duurzaam.

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Bij Fleurtje BelleFleur kun je de bestelling of een gedeelte daarvan altijd retourneren. Je kunt eenvoudig gebruik maken van het retourformulier. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] en maak hierin kenbaar wat het bestelnummernummer is en het emailadres waarmee de bestelling is geplaatst. Verpak de producten die je wenst te retourneren zorgvuldig, frankeer het pakket voldoende en verzend naar onderstaand retouradres. Je kunt er ook voor kiezen om het product zelf terug te brengen naar mijn kantoor in Utrecht. Laat dit dan weten door een email te sturen, dan maken we een persoonlijke afspraak. Kun je gelijk een kijkje nemen in het magazijn!

Fleurtje BelleFleur (tav retouren)
Achter de dom 8
3512 JP Utrecht
 
Let op, voor SALE artikelen geldt het volgende:
- Sale items onder de 50% korting mogen geruild worden voor een ander product, je ontvang een tegoed om online of in de winkel te besteden
- Items met 50% korting of meer kunnen niet geruild of geretourneerd worden!

Wie betaalt de retourkosten?

Het versturen van pakketjes is kostbaar en Fleurtje BelleFleur probeert het verzenden zo efficiënt en duurzaam mogelijk te organiseren. Daarom zijn de kosten voor het retourneren voor de rekening van de klant. Het retour pakketje dient voldoende gefrankeerd te zijn bij het afleveren van de door jou gekozen vervoerder. Liever geen verzendkosten betalen? Dan kun je er ook voor kiezen om jouw retourzending persoonlijk af te geven bij Fleurtje BelleFleur, de thee staat klaar!

Wanneer wordt mijn retourzending terugbetaald?

Zodra Fleurtje BelleFleur de retourzending heeft ontvangen, ontvang je een bevestiging per email. Het door jou terug te ontvangen bedrag ontvang je zo snel mogelijk en nooit later dan 14 dagen nadat de retourzending door Fleurtje BelleFleur is ontvangen.

Let bij het retourneren op de volgende aandachtspunten:
  1. Het product mag uiteraard gepast worden, maar dient onbeschadigd en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele verpakking retour gezonden te worden. Dit is inclusief originele product labels en in de staat zoals je die van Fleurtje BelleFleur hebt ontvangen.
  2. Bij retourzending van beschadigde artikelen wordt de retourzending niet geaccepteerd.
  3. Heb je meerdere items besteld in één bestelling en wil je daarvan slechts een deel retour sturen? Houdt er dan rekening mee dat, als je besluit één of meerdere items te houden en daardoor de bestelwaarde minder wordt dan €100 en je geen verzendkosten hebt betaald bij de originele bestelling er alsnog verzendkosten worden berekend. De berekende verzendkosten worden dan in mindering gebracht op het terug te storten bedrag.
  4. Kosten voor het retour sturen zijn altijd voor de klant tenzij je ervoor kiest om de bestelling persoonlijk af te leveren bij Fleurtje BelleFleur in Utrecht.
  5. Let op! Items met meer dan 50% korting kunnen niet geruild of geretourneerd worden!

Verzenden

Fleurtje BelleFleur wordt gerund door, hoe kan het ook anders, Fleur. Ik doe dat met heel veel liefde, maar wel alleen. Alle bestellingen worden met persoonlijke zorg en aandacht ingepakt en zo snel en duurzaam mogelijk verzonden. Dit betekent echter wel dat Fleurtje BelleFleur de bekende belofte ‘vandaag besteld, morgen in huis’ niet waar kan maken. Ik ben er alleen van overtuigd dat de mooie collectie van Fleurtje BelleFleur én de persoonlijke aandacht het waard zijn om 2 tot 4 werkdagen te wachten. Valt eigenlijk best mee toch?

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden door Fleurtje BelleFleur binnen 1 tot 3 werkdagen overgedragen aan de duurzame verzendpartner ‘De Fietskoerier’, tenzij een andere levertijd staat vermeld bij het betreffende product.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

De Fietskoerier bezorgt in de 40 grootste steden van Nederland van maandag t/m vrijdag tussen 17:00 – 22:00 op de dag nadat de bestelling door Fleurtje BelleFleur is overgedragen aan De Fietskoerier. Voor overige locaties in Nederland wordt gebruik gemaakt van DHL Parcel, zij leveren van maandag t/m zaterdag tussen 09:00 – 18:00 op de dag nadat de bestelling is overgedragen door Fleurtje BelleFleur aan DHL Parcel. Voor alle bestellingen buiten Nederland varieert de levertijd tussen de 2 tot 5 werkdagen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Als de bestelling verzonden is, ontvang je een emailbericht met een link naar de track & trace code.

Ik heb veel haast met mijn bestelling, is er nog iets mogelijk?

Mocht je speciale wensen hebben ten aanzien van de verzending, stuur mij dan gerust een berichtje via [email protected]. Ik kan niets beloven, maar denk graag mee naar een passende oplossing. Zo kunnen we bijvoorbeeld een afhaal afspraak maken.

Is het mogelijk om mijn bestelling persoonlijk op te halen?

Op dit moment heeft Fleurtje BelleFleur een kantoor & magazijn in Utrecht. Hierdoor is het altijd mogelijk om je bestelling kosteloos op te halen aan de oudegracht 312. Geef bij de check-out aan dat je de bestelling wilt komen afhalen, dan neem ik contact met je op om een afspraak te maken. Houdt er echter rekening mee dat de opties hiervoor beperkt zijn.  

Is het mogelijk om de bestelling in te pakken?

Natuurlijk, wie houdt er niet van cadeaus? Geef even aan bij de opmerkingen welk product(en) je graag ingepakt wilt hebben, dan maak ik er iets moois van! We kunnen je bestelling uiteraard ook direct naar de ontvanger toesturen zónder de factuur of prijskaartjes. Ben je op zoek naar een leuk cadeau maar kom je er niet uit? Neem even contact op via [email protected] of DM via Instagram Fleurtje BelleFleur Boutique, dan denk ik met je mee. We kunnen namelijk ook een leuk pakketje maken!

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Bestellingen boven de 100,-GRATIS
Brievenbus pakket3,95
Pakket6,95

Wat zijn de verzendkosten buiten Nederland?

Bestellingen binnen de EU boven de 200,-GRATIS
Bestellingen buiten de EU boven de 250,-GRATIS
Bestellingen binnen de EU (west)9,95
Bestellingen binnen de EU (oost)20,95
Bestellingen buiten de EU25,-